fbpx
logo wirtualna strona
wirtualna strona oraz callback24 baner przedstawiający loga dwóch firm

Wirtualna Strona & Callback24

Budowanie relacji z klientem jest podstawą biznesu.

Dobra komunikacja. Szybki czas reakcji. Budowanie pozytywnych doświadczeń. To między innymi może wyróżnić Cię spośród podobnych, konkurencyjnych firm na rynku. Pamiętaj Twojego klienta dzieli od konkurencji tylko JEDNO kliknięcie myszką. Zatrzymaj go u siebie!

Callback24 pozyskuje o 30% klientów więcej ze strony internetowej

Internet nie śpi. Co kilka sekund ktoś wysyła maila, rozpoczyna konwersację na czacie, zostawia numer w widgecie do obdzwaniania. I czeka na odpowiedź. Najlepiej “teraz, zaraz, natychmiast”.
Kto szybciej zareaguje na potrzebę klienta, odpowie na wiadomość, ten ma większą szansę na sprzedaż. W każdej branży działa to podobnie. Dlatego podjęliśmy współpracę z callback24, oferującym widget do obdzwaniania w 15 sekund.
Zobaczysz go w prawym, dolnym rogu naszej strony – sami z niego korzystamy, ponieważ liczy się dla nas kontakt z klientem.

Jak to działa?

Na Twojej stronie internetowej pojawi się słuchawka w formie kółeczka, taka jak u nas, choć kolory i treści możesz zmienić. Po naciśnięciu pojawi się okienko, w którym Twój klient podaje swój numer telefonu. W tym samym momencie Twój telefon sygnalizuje zgłoszenie klienta (dzięki aplikacji mobilnej). W ten sposób oddzwaniasz do klienta w 15 sekund.

wirtualna strona z callback24

Specjalny panel dla właściciela firmy

Informacja o rozmowie trafia do panelu callback24. Możesz na bieżąco sprawdzać, ile rozmów prowadzi Twój dział sprzedaży oraz jaki jest rezultat tych rozmów. Z callback24 pozyskujesz również klientów poza godzinami pracy i w weekend. Aplikacja sama Cię poinformuje o zaplanowanych rozmowach.Callback24 przy sprzedaży usług pozwala po prostu na szybszą i lepszą obsługę klienta. A przy tym systematyzuje pracę konsultantów odbierających połączenia.

Zwieksz sprzedaż w swoim sklepie internetowym

Naszych klientów interesują konkretne dane – liczba klientów, dokonanych zakupów, porzuconych koszyków, wypełnionych formularzy, wykonanych telefonów. Dzięki nowoczesnym narzędziom, my te dane pokazujemy.

Nasze doświadczenia pokazują, że kontakt telefoniczny stanowi ważny punkt styku przed dokonaniem zakupu i prowadzi do zwiększenia wartości koszyka. Zresztą w naszej branży działa to podobnie. Dlaczego?
Jeśli klient jest niepewny wiarygodności marki, nie wie, czego dokładnie potrzebuje, chce się skonsultować, to rozmowa ze sprzedawcą ułatwi mu podjęcie decyzji.

Wirtualna Strona w e-commerce

Odratuj porzucone koszyki!

Klienci rezygnują z zakupów z różnych powodów – brak towaru, ulubionej metody płatności, błąd techniczny, brak kontaktu ze sprzedawcą. Pojawiający się pop up i odpowiednio sformułowana treść oferująca pomoc może zwiększyć szansę na kontakt u 15% klientów.

Zwiększ wartość zamówienia!

Tak jak już wspomniałem, rozmowa z konsultantem zwiększa wartość koszyka. Integrując się z Google Analytics i analizując historię połączeń, z podziałem na poszczególne kanały reklamowe, zobaczysz, jakie efekty daje callback.

Ułatw klientowi kontakt!

Do wyboru mamy kilka mechanizmów wzywających do akcji (widget, pop-up, exit pop-up), które zwiększają szansę na rozmowę z klientem.

Dowiedz się, czego potrzebują Twoi klienci!

Podczas rozmów z naszymi klientami bardzo często słyszę sformułowanie „Wydaje mi się…”.
Uśmiecham się wtedy i mówię, że w sprzedaży liczą się konkretne dane 🙂 .
Tutaj takie dane otrzymujemy. Analiza rozmów i porównywanie stron, z których dzwonią do Ciebie klienci pozwala stworzyć oferty dopasowane do potrzeb Twojego klienta.

Popraw jakość obsługi klienta!

Oznaczaj efekty swoich rozmów, sprawdzaj skuteczność swoich sprzedawców. Dbaj, by rozmowy sprzedażowe przynosiły jeszcze lepsze efekty i przekonywały niezdecydowanych klientów.

Zbieraj dane w CRM-ie!

Rezultaty rozmów z klientami nie muszą Ci uciekać, wszystko zanotujesz w panelu. Na tej podstawie możesz działać marketingowo – tworzyć oferty i mailingi.

Callback24 prawdę Ci powie - skąd dzwonią Twoi Klienci?

Oprócz integracji z Google Analytics callback24 posiada również integrację z Facebook Lead Ads.
To znaczy, że zamawiając u nas kampanie na Facebooku zyskujesz dodatkowy atut – już nie musisz czekać na raport od naszego opiekuna, teraz do klientów z Facebooka oddzwonisz samodzielnie, w aplikacji callback24. W czasie rzeczywistym – dokładnie wtedy, kiedy wypełnią formularz.

Ale to nie wszystko – w raportach będziesz miał informację o tym, skąd pochodził klient.
Zobaczysz, czy dzwonił ze strony internetowej, Facebooka, czy kampanii marketingowej prowadzonej przez nasz zespół.

Będziesz widział konkretne efekty działań naszych marketingowców.

To z kolei pozwoli Ci wybrać tylko skuteczne kampanie i dopasować budżet do działań, które przynoszą efekty.

Ile zarobił dla mnie Callback24? Zobacz, jak to zmierzyć.

Inwestując w konkretne działania, narzędzia, chcesz wiedzieć, co będziesz z tego miał?
Czy będzie opłacalne? Co mi to da?

Callback24 posiada integrację z Google Analytics. To z kolei pozwala zweryfikować, ile było zakupów poprzedzonych rozmową telefoniczną.

Integracja pozwala śledzić cele:

związane z interakcjami w obrębie widgetu i pop-up’u Callback24:

– kliknięcie w widget,

– wysłanie prośby o kontakt w 15 sekund z pop-up’u,

– zaplanowanie rozmowy z pop-up’u.

związane z interakcjami w obrębie numerów telefonu widocznych na stronie:

– wyświetlenie pełnego numeru telefonu na stronie,

– najechanie kursorem na numer telefonu,

– kliknięcie w numer telefonu.

Te dane otrzymasz od nas w raporcie. Zainstaluj, przetestuj przez 30 dni bezpłatnie. Skontaktuj się z nami, pomożemy w konfiguracji!

Ccennik callback24

PRZETESTUJ CALLBACK24 ZA DARMO!

5/5 - (2 votes)

Udostępnij na facebooku

Facebook